نقش اساسی فالوور و ممبر در کسب‌وکارهای اینترنتی

خرید فالوور اینستاگرام

ه‌دنبال توسعه فناوری اطلاعات و تمایل وقت قابل توجه مردم به‌سوی شبکه‌های اجتماعی، یکی از فرایندهای مهمی که در این دنیای مجازی در حال به‌وقوع پیوستن بوده، کسب‌وکار در این عرصه است.

در کنار استارت‌آپ‌هایی که با هدف امور اقتصادی در حال فعالیت هستند، استفاده از شبکه‌های اجتماعی چون تلگرام و اینستاگرام برای بازاریابی می‌تواند کمک حال باشد، همین مسئله فرایند «عبور از بازارهای سنتی» را دربر دارد و رفته رفته مردم برای رفع بسیاری از تقاضاهای خود، به‌طور خودکار از صفحات مجازی استفاده می‌کند.

مهم‌ترین عاملی که در فضای ناسامان‌یافته مجازی که هنوز در کشورهای جهان سومی، زیست بوم‌های تعریف‌شده برای فعالیت‌های مختلف در این عرصه معرفی نشده، مؤلفه «اعتماد» است.

به‌کارگیری فالوور و ممبرهای انبوه یکی ار راه‌های ایجاد انسجام عمومی برای یک فروشگاه است تا در نخستین گام معرفی، کسب‌وکار با مشکل اعتمادسازی مواجه نشود

اساس برندسازی چه برای کالای مورد نظر و چه برای فروشگاه اینترتی به چند عامل بستگی دارد؛ عرضه کیفیت برتر، خدمات‌رسانی بهینه و همچنین میزان مشتریان، این عوامل می‌تواند در پیشبرد و موفقیت یک مجموعه اقتصادی نقش کلیدی را ایفا کند.

در کنار کیفیت و خدمات برتر، آن چیزی که مردم بدان توجه ویژه‌ای دارند، میزان مشتریان آن کالا یا فروشگاه است که این عامل ارتباط مستقیمی با همان مؤلفه اعتماد دارد، در واقع اعتماد امروز مشتریان بستگی مضاعفی به میزان تقاضاهای عمومی دارد.

حال اگر محصولات فروشگاهی حقیقتاً از کیفیت و خدمات‌رسانی مناسبی برخوردار است، برای جلب اعتماد عمومی نیاز به مشتریان مشخص و پرشماری دارد تا بتواند موجی از تقاضاهای دیگر مشتریان را برای فروشگاه خود پدید آورد.

یکی از راه‌هایی که می‌توان در صفحات شبکه های اجتماعی چون اینستاگرام و تلگرام برای انسجام عمومی نسبت به یک فروشگاه ایجاد کرد، به‌کارگیری فالوور و ممبرهایی انبوه برای این شبکه‌ها است تا در نخستین گام معرفی، یک کسب و کار با مشکل اعتمادسازی مواجه نشود.

شاید این مسئله به‌عنوان فریب مشتریان تلقی شود اما وقتی فروشگاهی بهترین خدمات را قرار است به مشتریان خود ارائه کند، چاره‌ای جز افزودن مشتریان خود تحت قالب ممبر و فالوور ندارد، در بازارهای سنتی نیز از همین تاکتیک حال به اشکال دیگری استفاده می‌شود و این شیوه ریشه‌ای علمی در محتوای علم اقتصاد دارد.

علاقه‌مندان جهت کسب اطلاعات بیشتر در خصوص شبکه‌های اجتماعی می‌توانند به مای فالو ۹۸، تیم تخصصی امور شبکه‌های اجتماعی مراجعه کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *